Bibliografia

  1. Altkorn J. (red.), Podstawy marketingu, Oficyna Wydawnicza, Kraków 2001
  2. Altkorn J., Kramer T., Leksykon marketing, PWE, Warszawa 1998
  3. Bernstein D., Billboard!, PWN, Warszawa, 2005
  4. Białecki K., Marketing producenta i eksportera, Poltext, Warszawa 2002
  5. Białecki K., Podstawy marketingu, PWE Warszawa 2001
  6. Brilman J. B., Nowoczesne koncepcje i metody zarządzania, PWE, Warszawa 2002
  7. Cady G.H., McGregor P., Internet. Od podstaw do mistrzostwa, Warszawa 1996
  8. Castells M., Galaktyka Internetu, Poznań 2003
  9. Converse T., Park J., PHP4. Biblia, Gliwice 2001
  10. Cwalina W., Telewizyjna reklama polityczna, Lublin 2000
  11. Dobek-Ostrowska B., Wiszniowski R., Teoria komunikowania publicznego i politycznego, Wrocław 2001
  12. Drucker P., Zarządzanie w czasach burzliwych, Czytelnik, Kraków 1995
  13. Dryden G., Vos J., Rewolucja w uczeniu, Poznań 2000
  14. Garbarski L., Rutkowski I., Wrzosek W., Punkt zwrotny nowoczesnej firmy, PWE, Warszawa 2001
  15. Grzegorczyk A. M., Marketing, Branta, Warszawa 2001
  16. Grzegorczyk A., Reklama środowisku komunikacji rynkowej, Wyd. Wyższej Szkoły promocji w Warszawie, Warszawa 2003
  17. Huber K., Image, czyli jak być gwiazdą na rynku, Businessman Book, Warszawa 1994
  18. Internet. Fenomen społeczeństwa informacyjnego, red. Zasępa T., Częstochowa 2001
  19. Jabłoński H., Opinia parlament prasa, Wrocław 1985
  20. Kapuścinski R., Lapidarium IV, Warszawa 2002
  21. Karwat M., Sztuka manipulacji politycznej, Toruń 2001
  22. Kochan M., Slogany w reklamie politycznej, Warszawa 2002
  23. Kotler Ph., Marketing, Rebis, Warszawa 2005
  24. Krol E. i Hoffman E., FYI , „What is the Internet?”, 1993
  25. Krol E. i Hoffman E., RFC 1462 – Request for Comments 1462 , 1993
  26. Krzysztofek K., Cywilizacja: dwie optyki, Warszawa 1991
  27. Kwaśniewski A., Po prostu lubię ludzi, Warszawa 2001
  28. Lem S., Bomba megabitowa, Kraków 1999
  29. Lem S., Dylematy, Kraków 2003
  30. Marketing polityczny – przywództwo, Warszawa 2002
  31. Mazur M., Marketing polityczny. Wyczerpujący przegląd technik i metod stosowanych w kampanii wyborczej, Warszawa 2002
  32. Mrozowski M., Media masowe. Władza rozrywka i biznes, Warszawa 2001.
  33. Murdoch A., Kreatywność w reklamie, PWN, Warszawa 2003
  34. Niestrój R., Zarządzanie marketingiem, aspekty strategiczne, PWN, Warszawa 2002
  35. Nogalski B., Szpitter A., Marka jako narzędzie budowy wizerunku przedsiębiorstwa, WSZiI w Rzeszowie, Rzeszów 2006
  36. Olins W., O marce, Fundacja Promocja Polska, Instytut Marki Polskiej, Warszawa 2004
  37. Pawłowska A., Władza i uczestnictwo polityczne w społeczeństwie informacyjnym, Lublin 1995
  38. Pieter J., Zarys metodologii pracy naukowej,  PWN, Warszawa 1975
  39. Planowanie reklamy i jej adresaci, Materiały firmy D & B Partners, Warszawa 2005.12. 17
  40. Polowczyk Ż., Internet. Media edukacja polityka, Poznań 2004
  41. Rothert A., Demo-Net. Wirtualna projekcja rzeczywistości, Warszawa 2001
  42. Rothert A., Technopolis. Wirtualne sieci polityczne, Warszawa 2003
  43. Seidel F.P., Public relations, Felberg SJA, Warszawa 2003
  44. Smith R.J., Gibbs M., McFedries P., Żeglując po internecie, Warszawa 1996
  45. Studia z teorii komunikowania masowego, red. Dobek-Ostrowska B., Wrocław 1999
  46. Świątecki A., Marka a public relations, Public relations znaczenie społeczne i kierunki rozwoju, WSZiI w Rzeszowie, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2006
  47. Trzeciak S., Strategie kampanii wyborczej. Praktyczny podręcznik, Lublin 2001
  48. Ulicka G., Wpływ marketingu politycznego na zmiany w życiu publicznym państw demokratycznych, Warszawa 1996
  49. Urbanek G., Zarządzanie marką, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2002
  50. Welling L., Thomson L., PHP i MySQL. Tworzenie stron WWW, Gliwice 2002
  51. Węglarz A., Między marką a konsumentem, Brief, 2004, nr. 63.
  52. Wiktor J., System komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem, PWN, Warszawa 2005
  53. Wiszniowski R., Marketing wyborczy, Warszawa – Wrocław 2000

Artykuły prasowe:

  1. Ałykow A., Firmowe kuszenie słuchawką, „Słowo Polskie – Gazeta Wrocławska” z dnia 01.10.2004.
  2. Bendyk E., Liche witryny, Polityka 1999 nr 36.
  3. Cichosz M., Skrzypczyński D., Co to jest marketing polityczny?, Aida Media -Teoria i praktyka reklamy,1997 nr 8.
  4. Mielczyńska M., Politycy w roli detergentów, „Businessman”, 1997 nr 9.
  5. Oramus M., Mózg w malinach, Polityka 2000 nr 18.
  6. Parzydło M., ABC zarządzania relacjami, „Marketing w Praktyce”, 2003 nr 5.
  7. Polityka internetowa, „Życie”, 2 luty 2004.
  8. Stasiak P., Rybki www sieci, Polityka 2004 nr 14.