- Altkorn J. (red.), Podstawy marketingu, Oficyna Wydawnicza, Kraków 2001
- Altkorn J., Kramer T., Leksykon marketing, PWE, Warszawa 1998
- Bernstein D., Billboard!, PWN, Warszawa, 2005
- Białecki K., Marketing producenta i eksportera, Poltext, Warszawa 2002
- Białecki K., Podstawy marketingu, PWE Warszawa 2001
- Brilman J. B., Nowoczesne koncepcje i metody zarządzania, PWE, Warszawa 2002
- Cady G.H., McGregor P., Internet. Od podstaw do mistrzostwa, Warszawa 1996
- Castells M., Galaktyka Internetu, Poznań 2003
- Converse T., Park J., PHP4. Biblia, Gliwice 2001
- Cwalina W., Telewizyjna reklama polityczna, Lublin 2000
- Dobek-Ostrowska B., Wiszniowski R., Teoria komunikowania publicznego i politycznego, Wrocław 2001
- Drucker P., Zarządzanie w czasach burzliwych, Czytelnik, Kraków 1995
- Dryden G., Vos J., Rewolucja w uczeniu, Poznań 2000
- Garbarski L., Rutkowski I., Wrzosek W., Punkt zwrotny nowoczesnej firmy, PWE, Warszawa 2001
- Grzegorczyk A. M., Marketing, Branta, Warszawa 2001
- Grzegorczyk A., Reklama środowisku komunikacji rynkowej, Wyd. Wyższej Szkoły promocji w Warszawie, Warszawa 2003
- Huber K., Image, czyli jak być gwiazdą na rynku, Businessman Book, Warszawa 1994
- Internet. Fenomen społeczeństwa informacyjnego, red. Zasępa T., Częstochowa 2001
- Jabłoński H., Opinia parlament prasa, Wrocław 1985
- Kapuścinski R., Lapidarium IV, Warszawa 2002
- Karwat M., Sztuka manipulacji politycznej, Toruń 2001
- Kochan M., Slogany w reklamie politycznej, Warszawa 2002
- Kotler Ph., Marketing, Rebis, Warszawa 2005
- Krol E. i Hoffman E., FYI , „What is the Internet?”, 1993
- Krol E. i Hoffman E., RFC 1462 – Request for Comments 1462 , 1993
- Krzysztofek K., Cywilizacja: dwie optyki, Warszawa 1991
- Kwaśniewski A., Po prostu lubię ludzi, Warszawa 2001
- Lem S., Bomba megabitowa, Kraków 1999
- Lem S., Dylematy, Kraków 2003
- Marketing polityczny – przywództwo, Warszawa 2002
- Mazur M., Marketing polityczny. Wyczerpujący przegląd technik i metod stosowanych w kampanii wyborczej, Warszawa 2002
- Mrozowski M., Media masowe. Władza rozrywka i biznes, Warszawa 2001.
- Murdoch A., Kreatywność w reklamie, PWN, Warszawa 2003
- Niestrój R., Zarządzanie marketingiem, aspekty strategiczne, PWN, Warszawa 2002
- Nogalski B., Szpitter A., Marka jako narzędzie budowy wizerunku przedsiębiorstwa, WSZiI w Rzeszowie, Rzeszów 2006
- Olins W., O marce, Fundacja Promocja Polska, Instytut Marki Polskiej, Warszawa 2004
- Pawłowska A., Władza i uczestnictwo polityczne w społeczeństwie informacyjnym, Lublin 1995
- Pieter J., Zarys metodologii pracy naukowej, PWN, Warszawa 1975
- Planowanie reklamy i jej adresaci, Materiały firmy D & B Partners, Warszawa 2005.12. 17
- Polowczyk Ż., Internet. Media edukacja polityka, Poznań 2004
- Rothert A., Demo-Net. Wirtualna projekcja rzeczywistości, Warszawa 2001
- Rothert A., Technopolis. Wirtualne sieci polityczne, Warszawa 2003
- Seidel F.P., Public relations, Felberg SJA, Warszawa 2003
- Smith R.J., Gibbs M., McFedries P., Żeglując po internecie, Warszawa 1996
- Studia z teorii komunikowania masowego, red. Dobek-Ostrowska B., Wrocław 1999
- Świątecki A., Marka a public relations, Public relations znaczenie społeczne i kierunki rozwoju, WSZiI w Rzeszowie, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2006
- Trzeciak S., Strategie kampanii wyborczej. Praktyczny podręcznik, Lublin 2001
- Ulicka G., Wpływ marketingu politycznego na zmiany w życiu publicznym państw demokratycznych, Warszawa 1996
- Urbanek G., Zarządzanie marką, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2002
- Welling L., Thomson L., PHP i MySQL. Tworzenie stron WWW, Gliwice 2002
- Węglarz A., Między marką a konsumentem, Brief, 2004, nr. 63.
- Wiktor J., System komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem, PWN, Warszawa 2005
- Wiszniowski R., Marketing wyborczy, Warszawa – Wrocław 2000
Artykuły prasowe:
- Ałykow A., Firmowe kuszenie słuchawką, „Słowo Polskie – Gazeta Wrocławska” z dnia 01.10.2004.
- Bendyk E., Liche witryny, Polityka 1999 nr 36.
- Cichosz M., Skrzypczyński D., Co to jest marketing polityczny?, Aida Media -Teoria i praktyka reklamy,1997 nr 8.
- Mielczyńska M., Politycy w roli detergentów, „Businessman”, 1997 nr 9.
- Oramus M., Mózg w malinach, Polityka 2000 nr 18.
- Parzydło M., ABC zarządzania relacjami, „Marketing w Praktyce”, 2003 nr 5.
- Polityka internetowa, „Życie”, 2 luty 2004.
- Stasiak P., Rybki www sieci, Polityka 2004 nr 14.